معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

«مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است



 معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با جدی دانستن تغییر در وزارت راه و شهرسازی گفت: وزیر پیشنهادی یکشنبه آینده به مجلس معرفی می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، سیدمحمد حسینی درباره برخی اخبار مبنی بر احتمال تغییر وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تغییر وزیر راه و شهرسازی جدی است و قرار است دولت یکشنبه هفته آینده گزینه پیشنهادی را در نامه‌ای به مجلس معرفی کند.

معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌های پیشنهادی دولت برای جایگزینی رستم قاسمی گفت: تا این لحظه آقای «مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است.

مهرداد بذرپاش که سابقه مدیریت در دولت‌های نهم و دهم و همچنین نمایندگی مردم تهران در مجلس نهم را در کارنامه دارد، هم‌اکنون ریاست دیوان محاسبات کشور را عهده‌دار است.

 

پیش از این اعتماد آنلاین مدعی شده بود که شنیده‌های حاکی از آن است که رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی می‌رود و به احتمال زیاد مهرداد بذرپاش به جای او به مجلس معرفی می‌شود.

بذرپاش هنوز گزینه نهایی انتصاب در این سمت نیست اما گفته می‌شود یکی از محتمل‌ترین افراد برای نشستن روی صندلی وزارت راه و شهرسازی است.

همچنین بر اساس شنیده‌ها، در کنار مهرداد بذرپاش، نام افرادی مانند علی نیکزاد، سعید محمد، مسعود میرکاظمی و سیدمهدی هاشمی نیز مطرح شده است.

در روزهای اخیر فشارها برای استعفای رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی در رسانه‌های اصولگرا زیاد شده است. چند روز پیش خبر استعفای او تکذیب شد، اما پس از آن باشگاه خبرنگاران جوان، وابسته به صداوسیما، خبر داد که رستم قاسمی درباره استعفایش هیچ پاسخی به خبرنگاران نداده است. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها